خدمات پشتیبانی

ارتباط مداوم با مشتریان، ارائه خدمات آموزشی و بروز رسانی ابزارها پس از فروش

 

پیاده سازی و استقرار

پیاده سازی و استقرار سیستم ها با استفاده از یک متدولوژی ویژه برای سازمان های خاص

 

خدمات مشاوره

این شرکت آماده همکاری و ارائه مشاوره در اجرای پروژه های خاص نرم افزاری می باشد. 

 

 

 

مطالب ویژه

  

 

آیا تمایز های نرم افزارCRM مایکروسافت را می دانید ؟

 سیستم مایکروسافت CRM چهار حوزه اصلی مدیریت کسب و کار اعم از مدیریت بازاریابی، مدیریت فروش، مدیریت خدمات مشتریان و مدیریت فعالیتها را تحت پوشش قرار می دهد. از دلایل عمده برتری این نرم افزار نسبت به سیستمهایدیگر میتوان به موارد زیر اشاره کرد 

 

 

 

§         با استفاده از نرم افزارCRM مایکروسافت شما وابستگی به شخص یا شرکت خاصی نخواهید داشت چرا که این سیستم یک راهکار بین المللی است و کلیه منابع آموزشی آن بمنظور اختصاصی سازی و توسعه سیستم کاملا در دسترس است.

  

§         بر خلاف نرم افزارهای ایرانی و متن باز، نرم افزار پیشنهادی ما به دلیل استفاده از بانک اطلاعاتی SQL SERVER محدودیتی با افزایش حجم اطلاعات نخواهد داشت و پیش از شما هزاران شرکت بزرگ و کوچک دیگر از این نرم افزار استفاده نموده و هر روز به امکانات آن اضافه می شود.

§         بر خلاف نرم افزار های ایرانی که پر از باگ و اشکالات مختلف هستند، نرم افزارCRM مایکروسافت هیچگونه باگ و اختلالی ندارد ضمن آنکه امکاناتی که در نرم افزارCRM مایکروسافت وجود دارد. به هیچ وجه در هیچ نرم افزار ایرانی حتی شبیه به آن را نیز نخواهید یافت.

§ برای سازمانهای مختلف از کوچک تا بزرگ و در صنایع مختلف کاملا مناسب است.

§         هزینه پیاده سازی نرم افزارCRM شرکت معظم مایکروسافت با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار میدهد بسیار پائین است.

 

از دیگر مزایای نرم افزار crm شرکت معظم مایکروسافت

 

از دیگر مزایای این سیستم مدیریت ارتباط با مشتری می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

 

§         قابلیت یکپارچه سازی با دیگر سیستمهای سازمان میزبان

§        یکپارچگی کامل با دیگر محصولات مایکروسافت

§         امکان توسعه و به روز رسانی اختصاصی بر اساس نیازمندیهای آینده سازمان ها 

§         بدون محدودیت در تعداد کاربران و بستر ها

§         اطمینان از عملکرد در حجم بسیار بالای اطلاعات

§         سادگي محیط کاربری و مبتنی بر منطق نرم افزارهای دیگر مایکروسافت

§         آموزش سریع کارا سیستم به کارکنان

§         بر اساس وب و مبتني بر معماري NET.

§         امكان تغيير گردش كار بر اساس نياز سازمان

§         تحلیل دقیق و سريع اطلاعات در حجم بسيار زياد

§         امکان تعیین حقوق دسترسی دقیق و با جزییات کامل برای تک تک کاربران نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت

                      §    پشتیبانی کامل از زبان فارسی

 

محققان سیمانتک (بزرگترین شرکت تولیدکننده نرم افزارهای امنیتی برای کامپیوترهای شخصی) بدافزاری به نام Regin را کشف کرده اند که از سال ۲۰۰۸ تجارت ها و دولت ها را زیر نظر داشته و بر امور آن ها جاسوسی میکرده است. این نرم افزار مخرب پیشرفته از ۶ سال پیش به جهت جاسوسی شرکت های خصوصی، دولت ها، موسسات تحقیقاتی، اپراتورهای زیر ساختی، و مقامات ۱۰ کشور مورد استفاده قرار می گرفته است. در تحقیقات انجام شده نشان داده شده است که به احتمال زیاد، طراح این بدافزار یک کشورخاص و نه یک گروه هکر یا مجموعه ای کوچک می باشد.

 

 

پروژه های در دست انجام